سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آلماچوان(سیب جوان)

چگونه فراموشت کنم...

تو را که سالها در خیالم سایه ات را می دیدم

و طپش قلبت را حس می کردم

و به جستجوی یافتنت به درگاه پروردگار دعا می کردم

که خدایا....

پس کی او را خواهم یافت

چگونه فراموشت کنم...

تو را که همزمان با تولدت در قلبم همه را فراموش کردم

برایم تمامی اسمها بیگانه شدند

و همه خاطرات مردند

دستم را به تو می دهم

قلبم را به تو می دهم

فکرم را نیز به تو می دهم

بازوانم را به تو می بخشم

...

نگاهم از ان توست

و شانه هایم را دیگر نپرس

برای من غریبه اند

و تمامی لحظات تو را می خواهند

و برای عطر نفسهایت دلتنگی می کنند

چگونه فراموشت کنم....

تو را که قلب سبزم را به تو هدیه کردم

که حتی نوشته هایت همرنگ نوشته هایم باشند

پیشترها سبز را نمی شناختم

بهتر بگویم...

با سبز رفاقتی نداشتم

سبز را با تو شناختم

و دلم میخواهد که با یاد تو همیشه سبز بنویسم

...

دلت را به من بده

فکرت را به من بده

سرت را روی شانه هایم بگذار

بیا عطر کلماتت را میان هم تقسیم کنیم

....

.

.

.

هرگز

هرگز

هرگز فراموشت نمی کنم ...........

 

zajram nade[enntezarebipayan.2ir.ir] by you. 

www.enntezarebipayan.blogfa.com برداشت از



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 88/4/18ساعت  7:7 عصر  توسط (asa)احمد 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دسترسی به این سایت...
    دهمون
    چگونه فراموشت کنم...
    زیبا و میگن واقعیه
    همای رحمت
    داستانک
    اخبار!!!!!!!!
    هواداران پر و پا قرصی که ظاهرا محلی از اعراب ندارند
    چگونه جای مناسبی برای کارمندان جدید تعیین کنیم!!!
    غروب
    اخبار ایران در 50 سال اینده
    منشور کوروش پس از 37 سال به ایران می آید!
    شرایط ازدواج دختران برای پسران در مناطق مختلف ایران 2
    [همه عناوین(24)][عناوین آرشیوشده]